PrUB1438.01.19

© Jürgen Sarnowsky, Hamburg (1999-2019)


1438 Januar 19. Elbing.

{Regest}
[Hochmeister Paul von Rusdorf] macht bekannt, dass er den Priesterbruder Arnold Kirskorp wegen seiner Verdienste auf Lebenszeit als Pfarrer von Ritczmolenheym (Hermülheim) bei Köln bestätigt habe, nachdem dieser dort bereits durch den Erzbischof von Köln eingesetzt worden sei. Arnold könne dort eigenständig handeln, müsse aber den Anweisungen des Komturs von Koblenz folgen.

{Überlieferung}
B = Berlin, GStA PK, XX. HA, OF 13, S. 486-87. [Fb. 66, 281].

{Drucklegungen}
-.

{Regest}
RBDO IV.

{Diplomatische Erörterung des Stücks}
B ist Registerüberlieferung.


Die vorschreibunge her [Arnoldes]a) Ki[r]skorp des pristerbruders von Covelentcz.

Wir b[ruder] P[aul] von R[usdorf] homeister etc. thun kunth und offinbar allen, den disze schrifte vorgebracht, das wir angesehen haben erbarkeyt, alder und getruwe arbeyt des ersamen und geistlichen mannes, bruder Arnoldes Kirskorp pristerbrudes desselben Dewtschen Ordens pfarres zu Ritczmolenheym bie Collen vor der Veelen, in welche pfarre der vorbenumpte Arnold bestetiget ist und Infestiret von dem allir erwirdigesten in Got vater und hern herren von Collen unserm gnedigen herren vor einen rechten pfarren und haben mit willen, volbort und rate unser gebitteger gegunst und erloubet und gonnen em und irlouben in craft deszes brieffes die selbge pfarre czu seyme leeben czu halden czu vorwesen und selbist czu regiren und dorinne czu thun, als her meinet, das lon von Gott dem herren czu haben. Ydoch so sal her dem kumpthur czu Covelentcz, was her en heyszet, thun, und worczu her seyn wirt bedorfen, als her denne bisher hath gethan syn gehorsam.

Des czu merer sichereheyt so habe wir unser ingesigel am dissen brieff lassen hangen, der geben ist uff unserm hawsze Elbing am sontage vor dem tage der heiligen Marterer Fabiani und Sebastiani im xxxviiiten jar.


a) korr. aus Andrews, dann fälschlich Ardens.

Bearbeitungsstand: Text eingegeben (Ole Heyn, 24.9.2019) – Datum überprüft () – Text mit PrUB oder sonst Druck kollationiert () – Text mit Or. kollationiert (Ole Heyn, 24.9.2019; Jürgen Sarnowsky, 19.10.2019) – äußere Merkmale beschrieben ()

Datum der Erstanlage: 19. Oktober 2019 — Letzte Änderung: 19. Oktober 2019 von Jürgen Sarnowsky
Zurück zur Hamburger Homepage   / zurück zur Regestenliste für 1438.