PrUB1438.01.16

© Jürgen Sarnowsky, Hamburg (1999-2021)


1438 Januar 16. Rotenhaus.

{Regest}
[Hochmeister Paul von Rusdorf] in einem offenen Brief: Er macht bekannt, dass Johan von Meyle, Hauskomtur zu Köln, ihn und seine Gebietiger gebeten habe, ihm für sein Wirken in Köln auf Lebenszeit eine Kammer zu geben. Darauf hätte der Hochmeister ihm die Kammer übertragen, die er jetzt schon nutze, allerdings mit der Auflage, dass er, solange er könne und nicht durch Schwäche oder Krankheit verhindert sei, allen Befehlen des Komturs von Koblenz Folge leisten. Wenn das nicht mehr möglich sei, solle er auf Lebenszeit die Kammer behalten. Siegelankündigung.

{Überlieferung}
B = Berlin, GStA PK, XX. HA, OF 13, S. 484. [Fb. 66, 281].

{Drucklegungen}
-.

{Regest}
RBDO IV.

{Diplomatische Erörterung des Stücks}
B ist Registerüberlieferung.


Johan von Meyle unsers ordens huskumpthur czu Collen.

Wir b[ruder] P[aul] von R[usdorff] homeister etc. thun kunth und offenbar allen, den disse schrifte werden vorbracht, wie das uns und unser gebittiger der erbar und geistliche bruder Johan von Meyle unsers ordens hawskumpthur czu Collen demutticlich hath gebeten, das wir em, uff das her a)seyn lebena) in gotis dienste czu Collen czubrengen mochte, eyne kamer czu seynem leben czugeben und vorleigen geruchten. Also haben wir seine bete angesehen und vorleigen und gonnen em die kamer, do her itczunt inne ist, czu gebruchen, dach also bescheidenlich die weyle her mag ader kan und swacheyt ader kranckheyt halberb) nicht ist vorhindert, so sal her unser ordens kumpthur zu Kovelentcz gehorsam, willig und unvordrossen seyn czu thun alls, das em von dem egenant[en] kumpthur zu Kovelentcz wirt geheyszen und bevolen. Und wen her eynsulchs von gebrechlikeyt wegen nicht kan noch vormag zu thun, so sol her erst die berurte kamer haben und behalden zu seyme leben.

Des zu merer sicherkeyt haben wir etc. Gegeben zum Rotenhawsze am negsten donnerstage vor Antonii im xxxviiiten jare.


a) Über der Zeile von anderer Hand nachgetragen.
a) Über der Zeile von anderer Hand nachgetragen.

Bearbeitungsstand: Text eingegeben (Justin Plankenauer, 13.3.2021; Jürgen Sarnowsky, 20.03.2021) – Datum überprüft () – Text mit PrUB oder sonst Druck kollationiert () – Text mit Or. kollationiert (Jürgen Sarnowsky, 20.03.2021) – äußere Merkmale beschrieben ()

Datum der Erstanlage: 20. März 2021 — Letzte Änderung: 20. März 2021 von Jürgen Sarnowsky
Zurück zur Hamburger Homepage   / zurück zur Regestenliste für 1438.